Nytt till Aston

Tröjor från Zara och vindfleece från Polarn o pyret
 
Igår var jag ute och shoppade lite nytt till Astons garderob. Den är i behov av en liten uppdatering då han börjar växa ur en hel del, särskilt tröjor behövde vi lite nytt av. Jag måste säga att jag inte tycker att det har kommit in så mycket roligt till små pojkar hos kedjorna ännu, men Zara leverarade såklart som vanligt!
 
Enkla t-shirts med knappar och bröstficka som fina detaljer, randigt och marint är nyckelorden på de plagg som fick följa med hem denna gången. Jag passade även på att köpa en vindfleece från PoP nu när de hade erbjudande om 100 kronor rabatt, den lär komma väl till användning nu i vår!
1 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

älskar verkligen tröjan med ankare. såå fin!

2 tinabanck.blogg.se:

skriven

Så farligt med ZARA! Fick nästan precis hem ett paket med lite nytt till min son. :)

3 Cuison:

skriven

Här hemma börjar det bli riktigt tomt i barngarderoben nu när ungen växer för snabbt för mig att hinna med. Zara har nog världens finaste barnkläder men blir tokig på storlekarna, dom är ju så förbaskat små! :)

Kommentera här: