Hej igen!

   
Senaste veckorna genom Instagram (@frokenargin)
 
Hej vänner!
 
En månads frånvaro, men nu känner jag mig redo igen! Har varken haft ork eller lust till att sitta vid datorn alls, så jag ligger lite efter hos mina favoritbloggar också, men det har varit riktigt skönt att inte behöva tänka på varken blogg eller annat internetrelaterat. Mer aktiv har jag istället varit på Instagram, där du kan kika in om du är nyfiken på vad jag gör om dagarna.
 
Så vad har hänt den senaste tiden? Jobb, vardag, ett par barnkalas, midsommar och eget födelsedagsfirande kan väl sammanfatta den senaste månaden ganska bra. Det märks att det sämre vädret som juni har visat upp ger både mig och andra mindre ork. Det ska bli skönt med lite semester snart och vi håller tummarna för att sommarvärmen vill komma tillbaka i juli, eller hur?!
 
Nu väntar en veckas jobb och därefter en veckas semester. Sedan följer ännu en jobbvecka innan jag får vila huvudet i tre veckor i sträck. Men vi börjar med imorgon och tar sen en dag i taget.
1 Cissi :

skriven

Skönt med paus ibland. Ser ut som på bilderna att ni haft det riktigt bra ändå ;)

Kommentera här: