Semester och semester

Utslagen sjukling och utmattad mamma under sjukdagarna...
 
Jag prickade verkligen in min första semestervecka perfekt vädermässigt. Strålande sol och närmare 30 grader varje dag, helt fantastiskt för en soldyrkare som mig! Tyvärr prickade Aston även in att bli sjuk med höstblåsor under några av de vackraste dagarna så vi fick hålla oss inomhus under ett par dagar när han hade feber och innan vi fick bekräftat att det var höstblåsor... Det var lite planer som gick i stöpet men det är ju så det kan bli.
 
Lagom tills vädret började bli sämre och Aston mådde bättre så åkte jag till jobbet igen för en arbetsvecka till, men imorgon jobbar jag sista dagen innan ytterligare tre veckors ledighet. Ska bli SÅ skönt. Vädret börjar dessutom komma tillbaka med soliga, högsommarvarma sommardagar. Perfekt tajmat igen!
 
I helgen väntar dop av Astons lilla kusin Fredrik och jag har fått äran att fotografera lite. Jag har aldrig haft ett sådant "uppdrag" tidigare så håll tummarna för att jag lyckas pricka in bra ljus och några fina bilder.

Kommentera här: