Dop

 
I lördags var vi på dop för Astons fyra månader gamla kusin Fredrik. Jag fick den stora äran att föreviga dagen genom min kamera, ett önskemål från dopbarnets föräldrar som present. Jag som endast hobbyfotograferar tyckte ändå det var roligt att ta mig an detta uppdrag och några bilder fick jag med mig hem i alla fall.
 
Dopet ägde rum på Värmdö i Djurö kyrka och vi hade himla tur med vädret. I Stockholm regnade det och var cirka 18 grader vid tolv på dagen medan vi fick 25 grader och strålande solsken hela dagen. Allt var väldigt fint ordnat så det blev ett väldigt mysigt dop och fika efteråt.
 
Jag har nu valt ut och redigerat cirka 70 bilder. Eftersom jag inte har frågat varken familjen eller gästerna om dem vill synas på min blogg så visar jag bara några bilder på omgivningen och oss själva.
1 Frida:

skriven

Åh så fina bilder och vilket kul uppdrag . Kommer säkert bli jätte bra :)

Svar: Tack! Ja, jag hoppas att dem blir nöjda :)
Sandra

2 Anonym:

skriven

Så härliga bilder :)

Svar: Tack :)
Sandra

Kommentera här: