Åh vilken härlig dag

 
"Å-å-å-å-h vilken härlig dag, la la la la - la la la..."
 
Ja, idag passar refrängen till Ted Gärdestads gamla dänga in i mitt sinne. Fantastisk dag, fantastiskt väder och fantastiskt sällskap. Vi har hängt på stranden tillsammans med min bror och tagit oss årets premiärdopp. Visseligen i en liten insjö så det är väl knappt att det "räknas", men svalkande och skönt var det i solskenet i alla fall. Aston älskade att bada i sjön!
 
Efter några timmar på stranden med sol, bad, kakor, saft och spring i benen (och Aston som bland annat misstog en okänd kvinna för mig och plötsligt klättrade upp på hennes rygg där hon låg och solade sovandes, haha!) så avslutade Aston och hans morbror med lite lek i lilla lekplatsen hos min mamma. Min kära mamma som för övrigt fyller 47 år idag, hipp hipp hurra! Vi stannade kvar på middag och bjöds på favvorätten sushi och jordgubbar med glass. Lite för sent kom vi hem men det var det värt.
 
Det är ju semester och sommarlov!
1 Anonym:

skriven

Vilken dag :) avundsjuk

2 Anonym:

skriven

Åh underbara bilder :)

3 Cuison:

skriven

Låter som en riktig toppendag! Och vilka fina bilder du tar! Vad har du för kamera?

Svar: Tack snälla du! :) Jag använder en Canon EOS 450D och just till dessa bilder ett 50mm/1,8 objektiv. Är bra sugen på att uppgradera kameran men den funkar fint och får duga ett tag till :)
Sandra

Kommentera här: