Mys-söndag

En annan favorit-leksak här hemma är dessa klossar från Kids-Wood som Aston fick i ettårspresent. Med både bokstäver, siffror och bilder på är det någonting som man kan ha glädje av länge! Just nu är dem perfekta att stapla, riva, kasta och sortera i och ur den medföljande vagnen. Personligen älskar jag att han har fattat tycke för fina träleksaker.
 
För att återkoppla till förra inlägget... Jo, jag fick en dag att rå om mig själv lite grann! Efter sovmorgon, dusch och några timmar för mig själv så hade jag samlat lite ny energi.
 
Denna söndag har mest gått i lugnets tecken. Ja, så lugnt det nu kan bli med en ettåring i hemmet. Planen var att träffa en mammavän men pga sjukdom så blev det inställt, så vi har myst hemma i mjukiskläder istället. Kvällen har jag avslutat med Carte D´ores Texas Pecan-glass. Glass med pecannöt-kola är min absoluta favvo. Så himla gott! ♥
1 Karin:

skriven

Låter som en skön söndag och glassen såg väldigt god ut;)

2 MATILDA:

skriven

fina bilder!

3 Maria - mamma till Liam:

skriven

vad duktig han är på att bygga med klossar :)

sv; ja så är det ju ofta tyvärr, att vi höjer priserna här i sverige

Kommentera här: