Miniorkidé

 
I helgen köpte jag en liten miniorkidé till soffbordet. Orkidéer är ju så vackra och en i miniformat passar perfekt att nu ta hyacintens plats. Ljushållaren som fick agera provisorisk kruka har jag nu bytt ut till en lite större silvrig ljushållare/kruka som jag tyckte gjorde helheten bättre.
 
För övrigt har vi alldeles för lite blommor i det här hemmet. Jag har allt annat än gröna fingrar och dödar de flesta växter så fort jag rör vid dem, men jag måste nog ta och köpa hem lite nytt... Lite blommor i fönstret och en bukett på bordet gör ju så mycket för ett rum!
1 Karin:

skriven

Vad fint:) Och vad roligt att du följde min blogg redan i Kalmar, känns verkligen som det var hundra år sedan på något sätt, men mkt som hänt efter det haha
Ha en fin dag:)
kram

2 MATILDA:

skriven

Fina bilder

3 Maria - mamma till Liam:

skriven

åh superfint :)

4 Amanda:

skriven

Så himla fint Sandra!:-)

5 Amanda 19år & mamma till Lilly-Lee!:

skriven

Va fint det såg ut :-) att en blomma kan göra så mycket!

6 Liw - FINA LYAN:

skriven

nej, så söt :)

Kommentera här: