Eko

Dagens lunchstund. Äta, stoja, spexa och leka titt-ut.
 
Ja här har det ekat tomt i en vecka. Något som uppmärksammades från en kär läsare. Men Thilde, jag lever! Det har varit lite mycket den senaste veckan så jag har varit inaktiv både här och på Instagram, inspirationen har varit ungefär lika med noll.
 
Vad har vi gjort i veckan då? Några besök på öppna förskolan har vi i alla fall hunnit med. Jag har ju en liten sömntuta till ettåring, så har jag varit tvungen att ställa väckarklockan och väcka honom för att hinna dit i tid. Men morgontröttheten är jag tacksam för, jag njuter så länge det varar. När det är förskoledags och vi kommer in i nya rutiner lär sena morgnar vara ett minne blott...
 
Tidig start på dagen leder tydligen till trötta kvällar. För mig åtminstone. Nästan varje kväll har jag somnat tillsammans med Aston vid nattningen. För tillfället är han i en period där han bara kan somna om man ligger intill honom och han som har sovit i egen säng sedan födseln kan inte somna i spjälsängen längre. Men det är trots allt lite mysigt. Eftersom A jobbar mycket nätter så gör det mig inte så mycket med lite sällskap i sängen ♥
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Så söt!

2 Amanda:

skriven

Men ÅH så söt!! Lille spexaren!:-)
Kram

3 Pauline, mamma till två små:

skriven

haha gud vilken liten sötnos =)

Kommentera här: