Cotton & Button

 
Jag har ju glömt att berätta att jag i december var med och tävlade om en lucka i Lindas julkalender och hade lyckan att vinna! Det var pyjamasen ni ser på Aston ovan och en Maileg-gris som låg i lucka nummer tolv. Jag som inte brukar vara med och tävla eftersom jag "ändå aldrig vinner", men eftersom vi hade pyjamasbrist hemma tänkte jag att det var värt att prova.
 
Pyjamasen i 100% ekologisk bomull kommer från Cotton & Button och är så mjuk och go. Den lilla grisen från Maileg behöver väl inte någon närmare presentation, så söt i sann Lotta på Bråkmakargatan-anda!
 
1 Karin:

skriven

Men sötnosen:) Grattis till vinsten!

2 Thilde :

skriven

Aston verkar nöjd med vinsterna :) jag vinner heller aldrig, kanske för att jag heller aldrig tävlar? ;) fast jag vinner alltid när jag köper triss, helt sjukt faktiskt, alltid minst 30kr haha

3 Cuison:

skriven

Åh, grattis till vinsterna! Den där grisen blev jag så kär i att jag nästan funderar på att sy en egen. :)

4 Sara - lifeinsingapore:

skriven

vilka fina vinster! kul!

5 Amanda:

skriven

Så himla fint!:-)
Kram

6 frida:

skriven

så fin! älskar grisen btw!

Kommentera här: