Cellprov

 
Idag blev jag abrupt väckt genom att få en mobil kastad i ansiktet. Hej fläskläpp. Bästa väckarklockan?
 
Upp kom jag i alla fall och efter en mysförmiddag i soffan promenerade jag varit iväg till mvc för att ta cellprov. Ja, äntligen kom jag iväg sedan jag började få kallelser för tre år sedan, första gången krockade det med tandläkarbesök och nästa gång var jag nyförlöst (det där med att boka om tider själv är inte min starka sida). Det gick snabbt och smärtfritt, jag fick komma in direkt och var ute ur rummet igen inom fem minuter. Så till er tjejer som drar er för att gå och göra cellprovet - det går superfort, är superviktigt och det finns ingen anledning att vänta!
 
Eftermiddagen spenderades med att en liten kille som både vill vara fastklistrad på mig samtidigt som han är otroligt rastlös. Svår ekvation som ni kan tro leder till en hel del gnäll. Har hört något om en utvecklingsfas och hoppas att den går över fort... Sedan avslutades dagen passande nog med att jag fick en ny snyting i samband med nattningen. Ja men för all del, varsågod att använda mig som boxningssäck ;-)
1 Louise:

skriven

Skönt att det gick fort :)

Kommentera här: