Smittad

 
Ja, då var jag också förkyld. Det kunde jag ju ge mig sjutton på. Igår kväll började jag känna mig tung i huvudet och halsen ömmade lite, idag vaknade jag upp med känslan av rakblad i halsen och näsan rinner som en vattenkran. Så nu går vi och snorar ikapp här hemma, Aston och jag.
 
Nu försöker jag kurera mig med té med honung och halstabletter. Hoppas på att vakna upp piggare imorgon så att jag orkar jobba som det är tänkt. Nu ska jag i alla fall ta och laga oss lite middag, sedan blir det en lugn kväll framför någon film och sedan sova tidigt.
1 Fanny:

skriven

Krya på dig! :)

Svar: Tack! ♥
Sandra

2 Amanda:

skriven

Åh, krya på dig! Här hemma vaknade vi inatt av en febrig Viggobus! Antar att det är vabruarig som är igång!:-(

Kram

3 Denise - Mamma till Noah!:

skriven

Åh krya på dig!

Svar: Tack Denise! Nu mår jag bättre och är piggare, även om jag fortfarande har ont i halsen... :-)
Sandra

4 Karin:

skriven

Typiskt, krya på dig! Jag bara väntar på att bli det, igen... träning + amning verkar inte vara min starka sida. Nä nu ska jag frossa i ingefära:)

Svar: Tack Karin! Ja, det ironiska är ju att jag tränade på förmiddagen och till kvällen började jag bli sjuk ;-) Nu är jag på bättringsvägen även om halsen fortfarande gör ont.
Sandra

5 Sara - lifeinsingapore:

skriven

OH NO!!! Stort kyra på er!

Svar: Tack Sara! Nu mår jag bättre med halsen gör ont, Aston är också piggare :-)
Sandra

6 frida:

skriven

usch så tråkigt! krya på dig.

kram

7 Sara:

skriven

Usch då, vi har en liten sjukling här hemma. Hoppas jag slipper. Krya på er!

Kommentera här: