Mera sjukstuga

 
Det var ju just typiskt. Igår kände jag mig äntligen helt frisk efter min förkylning och passade på att gå och träna. A däremot hade dock blivit sjuk och låg med feber och frossa, och vi vet ju alla hur det är när män är sjuka - ett jäkla jämrande ;-). Idag vaknade jag själv upp och kände mig febrig och med värk i kroppen, vilket bara blev värre under dagen. Men med en sjuk karl som låg inför döden (typ...) så var det bara att kliva upp, svälja två alvedon och ta sig an en pigg och glad ettåring. Som tur är roar han sig själv ganska bra och lät mig få sitta och ta det lugnt i soffan i alla fall.
 
Jag känner att jag inte riktigt har sjukdomarna på min sida det här året. Imorgon skulle jag ha jobbat igen men jag får nog sjukanmäla mig och se till att bli frisk från den här bacillen också.
1 Sara - lifeinsingapore:

skriven

Stackare! Vi är sjuka här oxp men bara ALma. Inne på 5e sjukdagen, såååå tråkigt!

2 Amanda:

skriven

Åh, krya på er!!:-(<3

3 sannas rum:

skriven

Jättefin bild :)
Krya på er!

Kommentera här: