Helgen som gick

Snapshots från min Instagram @frokenargin
 
Jag har haft en härlig helg tillsammans med min lilla familj och andra nära och kära. Efter både en både snöig och regning fredag så vaknade vi upp i lördags till barmark och strålande sol. Äntligen lite, lite vårkänslor som jag har läst så mycket om från er i södra Sverige.
 
Aston och jag begav oss hem till en mammavän och hängde med två mammor och tillhörande ettåringar. Medan ungarna busade runt för fullt i K's fina, öppna lägenhet så passade vi morsor på att fika, dricka lite vin, njuta av att solen bländade oss genom fönstret och förstås prata ikapp den senaste tidens händelser och funderingar. Vi planerade även in en "reunion" med alla mammor från mammagruppen i mars - utan barn! Det ser jag fram emot.
 
Till kvällen fick vi besök av mina bröder plus en flickvän. Middag, melodifestivalen och spelkväll stod på schemat. I söndags tog vi en tur på stan och höjdpunkten skulle ju vara os-finalen i hockey. Nu blev det ju inte resultatet så roligt men vi hade i alla fall en mysig stund tillsammans!
 
Nu är vi redo att ta oss an en ny vecka. Jobb för mig måndag-tisdag, sedan är resten av veckan ännu oskriven...

Kommentera här: