Back to business

Kameran har blivit liggande under sjukveckan och även Instagram har ekat tomt, men idag var jag tillbaka på jobbet igen!
 
Men hej på er!
 
Nu är sjukstugan äntligen över här hemma - för denna gången. Om några veckor börjar Aston på förskolan och då räknar jag med en ny omgång som antagligen kommer avlösas av ännu en, and so on under våren. Det är väl så det fungerar?
 
Vi blev väl friska här hemma lagom till helgen var på intågande. Hade helt lyckats förtränga att det var alla hjärtans dag i fredags så här blev det inget mer "firande" än lite smaskande på några geléhallon medan A jobbade. Under helgen har vi hunnit med både 90-årskalas (min gammelmormor, Astons mormors mormor) samt middag hos svärisarna. Idag var jag tillbaka på jobbet igen och jobbar ytterligare ett pass imorgon.
 
Nu vill vi hålla oss friska tills inskolning på förskolan är klar. Åtminstone.
1 ellenojag:

skriven

Så himla fin bild på dig <3

Pompdelux är generellt ganska stora i storlek, och jag pratade precis med säljaren och hon sa att det gäller även deras skalkläder & softshell kläder!! Älskar färgerna, speciellt overallen.. blir perfekt till dagis i vår :)

2 Cuison:

skriven

Det kan vara en bra idé att hålla sig frisk till inskolningen för när ni väl är igång med dagis så kommer ni vara sjuka hela tiden. ;)

3 Amanda:

skriven

Härligt att ni är friska, man glömmer bort hur jobbigt det faktiskt är med en "simpel" förkylning!
Kram!💗

4 Erika:

skriven

Vilken fin blogg du har! Härligt att ni är friska igen. Hoppas du får en bra helg!

Kommentera här: