Zara autumn ♥

 
Även om jag riktigt känner mig helt klar med sommaren så spanar jag gärna in höstkläderna som har börjat trilla in hos kedjorna. Min favorit Zara levererar som alltid massa fina godbitar till små pojkar! Marint och grått är jag sugen på just nu, som synes, och lekvänliga kläder som passar på förskolan är ett måste.
 
Den vaxade jackan är otroligt snygg men Aston hade en snarlik jacka från Lindex förra hösten så jag funderar på att satsa på en quiltad jacka denna höst istället. H&M har också en väldigt fin quiltad jacka som jag nog måste gå och klämma lite på i verkligen...
 
Ja, när man tittar på höstkläderna kan man nästan börja längta tills hösten är här på riktigt. Men bara nästan! ;-)
1 Karin:

skriven

Vi gick in på Zara igår efter middagen (plus att alla butiker alltid har öppet till tio här men lite farligt om man suttit på uteservering och aw haha!!), och Helt otroligt vad mkt fint de fått in på barn... perfekta små pojkoutfits, blev så shoppingsugen!

Svar: Ja, det är farligt att gå in på Zara! Särskilt efter en aw kan jag tro, haha.
Sandra

2 Anonym:

skriven

Så snyggt :)

3 Mamma Mindy:

skriven

Zara levererar alltid så fina barn kläder :)

Svar: Ja, Zara gör mig då aldrig missnöjd!
Sandra

4 Mamma Mindy:

skriven

God eftermiddag snäcka..Om man inte hade haft så många kläder till barnen hade de blivit massa inköpa från denna butik med..Ha en fin lördag..kram

Svar: Vanligt i-landsproblam, att barnen har alldeles för mycket kläder :) Svårt att låta bli! Kram
Sandra

5 Lilla Malin:

skriven

Åh, så mycket fint!

Svar: Men visst! :)
Sandra

6 Cissi:

skriven

Zara har alltid en massa fint ;)

Kommentera här: