En dag i skärgården

Flytvästen var ingen hit, men annars var båtturen och dagen i skärgården tip-top ♥
 
Sista semesterveckan är igång och vi fortsätter att njuta av de vackra sommardagarna! Denna vecka är jag och Aston är lediga själva, så idag tog vi bussen och reste 1,5 timme ut till Värmdö för att hälsa på Astons faster och hennes lilla familj. De tog så väl hand om oss och bjöd både på lunch, båttur ut i skärgården, sol, bad och så middag, innan vi åkte hem igen vid åtta-snåret. Tack för idag!
 
Men sicket litet energiknippe man har till son - och ett väldigt bestämt sådant. Inte en sekund ska han vara still och får han inte göra det han vill så låter han oss veta att han inte uppskattar vårt beslut ;-) Lugn och ro har jag sagt hejdå till för länge sedan. Min egen mamma fnissade och berättade att jag och mina syskon aldrig var lika energiska, utan att vi helst satt där hon var. Vilken dröm va!?
 
Men när han somnar för natten och jag äntligen kan andas ut... jag då kan jag inte låta bli att sakna honom, mitt älskade lyckopiller ♥
1 Helena:

skriven

Så fina somriga bilder :)

Kommentera här: