Instagram

 
Nu när bloggen går på sparlåga så känner ni väl till att jag finns på Instagram, där jag uppdaterar något flitigare än här just nu? Sök på frokenargin och följ mig där om ni har lust! :-)
 
I vanlig ordning så rullar vardagen på. Just nu i deklarationstider har vi otroligt mycket att göra på banken där jag jobbar och när jag kommer hem är jag trött, vill spendera sista timmen med min son och somnar ofta tillsammans med honom vid nattningen. Det ska bli skönt med en ledig dag på torsdag men någon långhelg blir det inte att tala om för min del eftersom jag jobbar både fredag och lördag igen.
 
Ni får helt enkelt hålla till godo med uppdateringarna här. Jag lovar att de kommer, om än inte så frekvent för tillfället.
1 Sara - lifeinsingapore:

skriven

Kämpa på vännen! Vi finns här när du har orken att blogga som vanligt igen!

Kommentera här: