Ta-med-barnbarnet-till-jobbet-fredag

 
Idag tog jag och Aston tunnelbanan ut till Farsta för att äta lunch med min mamma och hälsa på, på hennes jobb. Hon ville ju såklart få visa upp sitt barnbarn för sina kollegor! Jag har även sommar- och vinterjobbat där för ett antal år sedan så det var ju en hel del bekanta ansikten för mig också. Till en början var Aston blyg och klamrade sig fast vid mig, men när han hade blivit varm i kläderna så var han riktigt nöjd med att få krypa fritt och charmade alla tanter. Hans mormor bjöd honom även på hans första nektarin - mums så gott det var, hälsar han!
 
Annars bjuder inte den här fredagskvällen inte på mycket party. Inte ens något fredagsgott har vi, fy skam! Det får vi ta igen med råge imorgon tror jag minsann ;-)... Nej, nu ska jag ta och göra mig en kopp té i alla fall innan det är dags att sova. Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
1 Cuison:

skriven

Haha. Ser kul ut med liten bebis i stor korridor! Min unge hade löpt amok där. :)

2 Lisa:

skriven

Söta Aston!

kram

Kommentera här: