Höstdepp...

 
Hej vänner!
 
Hoppas allt är bra med er, fina ni. Jag blir så glad att ni orkar klicka er in hit trots bristen på aktivitet just nu. Ska försöka bättra mig pronto!
 
Själv känner jag mig för tillfället mest bara trött mest hela tiden, så dagarna går åt att försöka göra något mer än att sitta hemma, om så att bara gå till lekparken eller ta en promenad en sväng. De senaste dagarna har jag somnat samtidigt som Aston när jag har nattat honom, så även ikväll men nu när jag ändå är vaken så vill jag ge er ett litet livstecken trots den sena timmen :-)
 
Jag brukar kunna bli lite smådeppig och trött när hösten precis har börjat ta fart så jag misstänker att det är där jag är nu. Jag hoppas att jag kan skaka av mig detta illa kvickt och hitta lite ny energi! Nu längtar jag faktiskt lite efter julen, min favorithögtid på året. Men innan det ska vi planera kalas för Aston, som fyller hela ett år om drygt en månad!
1 Lisa:

skriven

Det med höst depp är väldigt vanligt och hösten för mig är så himla trist. Jag är ju ingen höstmänniska alls, så fall hellre snö och jul. Men då vill jag ha en ordentlig vinter och inget blask!

Jag räknar iaf ner till sol och värme, jag kanske ska packa med dig ;)

KRAM

Svar: Jag håller med dig till fullo! Jag är inte heller någon höstmänniska men gillar julen och RIKTIG vinter. Jag avundas dig verkligen, du får gärna packa ner mig, jag tar inte så stor plats ;-)
Kram!
Sandra

2 Thilde:

skriven

Känns igen, men ser också fram mot jul! Snö som lyser upp, och lussekatter! Och alla dofter! Och glögg! Åååh, ge mig juuuul haha

Svar: Ja!! Jag längtar verkligen efter julen! December månad är ju bara sååå mysigt :-)
Sandra

3 Karro och King :):

skriven

Men hösten som är så mysig :) tänd lite ljus och gör det mysigt så tror jag att du kommer ändra åsikt om hösten ;)

Svar: Jo, hösten ÄR mysig och jag kan uppskatta de små fina glimtarna med färgsprakande löv, tända ljus och en kopp te. Men trots allt så är jag ingen höstmänniska och blir nog lite deppig av att sommaren är slut och att det blir så förbaskat mörkt! Jag gillar vintern desto mer, då brukar jag vara tillbaka ;-)
Sandra

4 Catrin:

skriven

Känner igen mig i deppigheten när mörkret och kylan slår till... Själv funderar jag på att proppa i mig lite extra D-vitamin. Man får ju lätt brist på den vitaminen i höst-/ vintertid.

Svar: Extra D-vitamin tror jag kan vara en bra idé för mig också!
Sandra

Kommentera här: