Fredag - New in

Ny kofta till Aston - från Lindex. Älskar det kabelstickade, de fina knapparna och de bruna patchesen på armbågarna! Nu kan han matcha sin pappa som mer än gärna går klädd i varma, stickade, vita koftor.
 
Och så var det fredag igen! Jag märker på mig och bloggen att det infinner sig något magiskt lugn här hemma på fredagar, det är oftast då jag finner ro att ta upp datorn och blogga. Ikväll har vi varit på en lägenhetsvisning, ätit middag på IKEA och avslutningsvis kollat fotbollen. Nu njuter jag av ett stort glas cola och pringles-chips samtidigt som jag surfar runt och läser lite bloggar.
 
Jag sa för en vecka sedan att vi skulle ta tag i att skicka ut inbjudningar till Astons kalas om två veckor. Om vi har gjort det? Eh, nej. Imorgon ska de vara ute, det får bli sms-varianten helt enkelt. En födelsedagstårta är åtminstone beställd! Jag kommer baka det mesta, men tårtan överlåter jag till proffsen denna gång. Det finns nog vissa i min närhet som undrar vad Aston önskar sig så jag ska försöka få upp någon form av önskelista/inspiration här på bloggen snart hade jag tänkt...
1 Karin:

skriven

Oh så söt! Lindex tycks ha fått riktigt mycket fina barnkläder måste spana in deras webb!

Svar: Ja, Lindex har fått in mycket fint till de små nu under hösten tycker jag!
Sandra

2 Amanda:

skriven

Den måste jag spana in! Jag köpte en sådan till Viggo i våras i strl 62, han använder fortfarande den! Ett av mina bästa budgetköp någonsin!:-)

Kram!<3

3 JUNITJEJ:

skriven

Vilken söt kofta!

4 Thilde:

skriven

Hade den till Benjamin med, tänk att Aston redan blir 1!!! Minns när han bara låg på golvet(blogg stalker varning på mig hahaha)

Svar: Hahaha, men jag veeet! Fasen vad fort tiden har gått, är det verkligen ett år sedan jag gick höggravid och trodde att det aldrig skulle komma någon bebis?! Nyss låg han som sagt bara på golvet och nu är han på gång att börja gå när som helst...
Sandra

5 Yohannas.se:

skriven

Åhhhh vad fin kofta!!!! <3

6 Hanna Karlsson:

skriven

Åh så fin den är!

7 Denise - Mamma till Noah!:

skriven

Den e såå fin den där koftan!

Kommentera här: