Trött!

 
Jisses, så trött man blir av det här grå vädret! Idag klev vi upp sent (senare än vanligt alltså) och har sedan mest tillbringat dagen i soffan och däremellan sovit lite middag. Ändå känner jag att jag skulle kunna gå och lägga mig för natten nu, klockan sex. Det tillåter nog dock inte Aston och ikväll är jag ensam med honom så det är inget alternativ.
 
Tror jag ska bege mig ut med barnvagnen och ta en sväng till ICA bara för att komma ut och få lite luft och förhoppningsvis en gnutta energi, det känns som att det kan behövas. Ja så får det nog bli, behöver ändå köpa mjölk och amningsinlägg, haha.
1 Anonym:

skriven

Ja helt underbara, för mig var det pricken över i:et på gravidhormonerna! Helt fantastiskt!! Och klart det är amningshormoner! ;) helt underbar bild på dig på sidan, önskar att jag var gravid i lite varmare väder så man kunde fotas sådär. ♡ Älskar bloggen, en ny till samlingen ;)

Kommentera här: