Föräldragrupp

 
Godmorgon! Nu är jag och lilleman redo för att bege oss iväg på första träffen med föräldragruppen som BVC anordnar. Skoj! Hoppas på att träffa några trevliga mammor att utbyta lite tankar med.
1 Linda:

skriven

Vad roligt, hoppas det var givande!
Sover Aston på bilden eller är han påväg att nysa? ;-) Kram kram!

Svar: Ja, det var jätteroligt! Givande och massa trevliga mammor.Haha, han var på väg att nysa, jag orkade inte ta någon ny bild ;-) Kram!
Sandra

2 AnnaWK:

skriven

Mysigt med föräldragrupp (vi har fortfarande inte hört något om vår).

Jag har faktiskt tackat nej till träffar just på grund av kollektivtrafiken. Det blir för krångligt ibland. Av och på och jag känner mig alltid i vägen även om jag står på angiven plats och trots att det aldrig har hänt så är jag ändå nojig över att Freja ska börja gallskrika.

3 Johanna | Tillvaron.se:

skriven

Haha, sötaste minen!

Kommentera här: