Status: förkyld

 
Jag har tänkt blogga både en och fem gånger men så här ser status ut just nu här hemma. Idag vaknade jag upp med känslan av att ha fått en omgång i boxningsringen. Började känna av symptomen igår och nu har åkt på en förkylning med ordentligt halsont, snuva, huvudvärk och ont i bihålorna så jag är inte mitt piggaste jag för tillfället. Det var kanske tur att jag aldrig kom iväg och tränade i lördags, som jag var lite bitter över...
 
Jag är i alla fall väldigt tacksam över att A var hemma idag så att jag kunde få ligga och vila under dagen. Imorgon och på onsdag ska jag till jobbet för att vara med på ett par möten så jag hoppas att jag vaknar upp lite piggare då.
1 Anonym:

skriven

Vad tråkigt, krya på dig!
Kram

2 Anonym:

skriven

Vad tråkigt, krya på dig!
Kram

3 Anonym:

skriven

Vad tråkigt, krya på dig!
Kram

4 Linda - Mamma till Selma:

skriven

GOD JUL och GRATTIS! : )
http://lindablom.se/2013/december/lindas-julkalender-2013-12-december.html

Vill du maila mig önskad färg och storlek på pyjamasen så löser vi detta? Stor kram!

Linda och Selma

Svar: Wow, så roligt! Jag mailar dig :) Kram!
Sandra

5 Cuison:

skriven

Krya krya! Hoppas du mår bättre snart! :)

6 Amanda:

skriven

Än en gång: krya på dig vännen!<3

Kommentera här: