Slut

 
Sent igår kväll vaknade Aston och var jätteledsen och kunde inte alls somna om, så han fick komma upp och sitta och mysa i famn i soffan. Och så tre blöjbyten på mindre än en timme. Vi somnade till slut vid halv två ungefär. Idag har han varit otroligt gnällig hela dagen, har inte känt igen honom alls. Massor med "panikskrik", då han bara kastar sig bakåt och rullar runt, runt, runt och ingenting hjälper (så här gör han även när han blir arg men då lägger det sig efter max någon minut). Däremellan har han glada stunder då han tultar omkring och petar på saker, men minsta lilla "motgång" så blir han alldeles förtvivlad igen.
 
Han har aldrig reagerat nämnvärt på tandsprickning tidigare och efter idag börjar jag tvivla på att det verkligen är det. Men "allmäntillståndet" är bra, han äter, dricker, kissar och är pigg i övrigt. Men är så ledsen. Själv är jag helt slut efter den här dagen. Nu sover han efter ett ledsen uppvak även ikväll, men fortsätter det så här så måste vi nog ta och kolla upp det. Det gör ju så ont i mammahjärtat att se sin lilla ledsen ♥
1 Karin:

skriven

Här byter vi nog blöja en gång i kvarten haha
Men stackars liten:( Bättre idag?

Svar: Haha, ja när Aston var lika liten som Oliver gjorde man knappt något annat än byta blöja! Men numera är det vanligtvis en (bajs)blöja per dag eller mindre och han verkar ju besvärad av det :/
Han var gladare idag men jag börjar tro att det han har "drabbats" av är ordentlig mammighet, haha. När han var med sin pappa idag var han mest glad och nöjd men så fort jag kom så började han gnälla och skulle bara vara i min famn hela tiden, släpper jag honom en enda sekund så kastar han sig på golvet och vrålar högt.
Sandra

Kommentera här: