Olycksfågeln

 
Min lilla prins har inte turen på sin sida just nu. I lördags var han riktigt gnällig framåt eftermiddag och efter middagen tyckte jag han kändes väldigt varm. "Nej, han är bara mysig!" tyckte A (?). Fram med tempen som visade 39,7, inte konstigt att man är gnällig då... Febern avtog efter ett dygn men sedan dess har han varit lite dålig i magen och fortsatt gnällig och mammig. Frågan är nu om det bara är tänder på gång eller om det är något virus? Jag gissar på tänderna. Till råga på det så gjorde han ikväll ett störtdyk rakt ner i undre skivan på soffbordet. Aj aj aj, ja ni ser ju själva på bilden ovan :-(
 
Innan allt detta så var jag iväg på julfest med jobbet i fredags. Trevligt att få träffa kollegorna igen och nu känns det helt okej att börja jobba lite smått snart. Ja, tanken är att jag ska börja jobba 1-2 dagar i veckan väldigt snart, kanske redan nu i december. Skönt att mjukstarta lite innan jag ska jobba "på riktigt" när Aston börjar på förskola i mars.
1 Karin:

skriven

Men STACKARS liten. Krya på sig snabbt!
Kram

Kommentera här: