Nya frissan

Här är håret vackert rundfönat av frisören, en bild på hur frisyren ser ut med mitt vanliga självfall får ni se någon annan gång.
 
Jag har ju glömt att nämna här på bloggen att jag har varit och klippt mig (jag menar en sån stor nyhet vill ni väl inte missa?). Det var över ett år sedan sist, ungefär tre veckor innan Aston föddes om jag inte missminner mig, och Astons födelsedag till ära gick jag äntligen till frisören och fick ett välbehövligt klipp!
 
"Min" frisör i Uppsala som jag har gått till de senaste åren upptäckte jag hade slutat på salongen och jag kände att det vore skönt att hitta en ny frisör närmare hemmet. Det är alltid lite läskigt att gå till en ny frisör om man är lika rädd om sitt hår som jag, men jag är toppennöjd och kan varmt rekommendera Ulrika på salong VITA på Östermalm! Det var som att hon kunde läsa mina tankar och visste precis hur jag ville ha det, fast än jag knappt visste det själv.
1 Karin:

skriven

Så fräscht!
Stort tack för den fina kommentaren på min blogg<3
Kram

Svar: Tack! :-) Åh, ja jag är så glad för er skull och tänker tillbaka för ett år sedan när vi hade en alldeles nyfödd i hemmet ♥
Sandra

2 Hanna Karlsson:

skriven

Snygg frisyr! :-)

Svar: Tack! :-)
Sandra

3 Maria:

skriven

superfin i håret :)

sv; ja snö vore inte dumt!

4 sara - lifeinsinapore:

skriven

som jag sa på insta, grymt!!!

5 Cuison:

skriven

Superfint! Önskar att jag också hade modet att klippa kort, det ser så mycket fräschare ut! :)

6 ellenojag:

skriven

Finns inget bättre än att gå till frisören, egentid när den är som bäst! Det blev verkligen superfint, har varit sugen många gånger på den längden men är alldeles för feg!

7 Pernilla:

skriven

Älskar din nya frisyr! Klippte mig också precis i ungefär samma längd :-)

Svar: Åh, tack! Det är en skön längd tycker jag :-)
Sandra

8 Roxenmo en modeblogg:

skriven

Fin blogg du har och så fin i håret!!:)

Kram från mig

Svar: Åh, tack snälla!
Kram!
Sandra

9 Denise - Mamma till Noah!:

skriven

Såå snygg du blev i håret!

Svar: Åh, tack snälla! :)
Sandra

Kommentera här: