Mammig...

 
Titta här! Jag har köpt en tidig julklapp till mig själv, ett nytt minneskort! Äntligen kan jag börja använda kameran igen.
 
Idag tog jag en "ledig" dag från min mammaledighet. Jag var helt slut efter gårdagen och det bara ringde i öronen efter en dags konstant skrikande så jag idag lämnade jag över ansvaret till A istället. Oj, så skönt det var att få sova ut och få gå några timmar själv på stan. Nu är jag laddad med ny energi! För övrigt börjar jag tro att Aston bara har blivit extremt mammig. Enligt A så har han varit mest glad och nöjd idag men så fort jag klev innanför dörren började han gnälla och ville att jag skulle bära honom hela tiden. Släpper jag honom om så bara för en sekund så lägger han sig på golvet och vrålar hysteriskt... Så ja, det är väl bara att vänja sig. Pjuh.
1 ellenojag:

skriven

Hugo hade också en sån där riktigt mammigperiod, så fort jag lämnade rummet började han gnälla! Den varade som tur var inte så länge :)

Ja du, vi är alltid sent ute... tycker jag har bra tid men så händer ngt och allt blir kaos, men vi kommer alltid iväg iaf, alltid något <3

Kommentera här: