Fredag ♥

 
Tack för era krya på dig-hälsningar! Nu mår jag äntligen bättre, har fortfarande ont i halsen men är betydligt piggare. I tisdags och onsdags var jag till jobbet på möte och utbildning, en dag några timmar och en heldag. Trots att jag var hängig så var det nog ändå lugnare på jobbet än att vara hemma, haha.
 
Idag är det alltså fredag och veckan har spurtat lika fort som alltid. Fyra dagar kvar till jul. Jag börjar känna mig stressad för i år är jag ute i sista sekunden och har egentligen inte förberett någonting inför julafton. Inga julklappar är inköpta, jag har ingen aning om vad jag eller Aston ska ha på oss och ingen julgran är uppe. Imorgon tänkte jag bege mig in till stan och trängas med resten av Stockholm för att köpa lite julklappar och kanske hitta en outfit till Aston... Själv får jag rota fram någon gammal trasa från garderoben tror jag.
 
Men innan dess ska jag njuta av lugnet den här fredagskvällen ♥
1 Karin:

skriven

Här är vi också ganska dåligt förberdda, inte ens ljus i granen:)

Kommentera här: