Dan före dan före dopparedan

 
Jag kan inte förstå att det är julafton om bara två dagar. Jag har nästan inga julkänslor och är inte klar med förberedelserna. Jag tror att det milda vädret påverkar väldigt mycket, 7 grader och regn är prognosen för julafton, inte vidare juligt va?
 
Men det blir vad man gör det till, har jag hört! Vi hade egentligen tänkt köpa gran och klä den idag men det får bli imorgon istället, sådär traditionsenligt dagen före julafton. Igår och idag har jag i alla fall inhandlat de flesta julklapparna så nu är det bara resten kvar... På inköpslistan inför morgondagen står några sista små klappar, paketpapper, snören och etiketter, ett paket till julklappsleken (om ni har något snabbtips mellan 100-150 kr som passar både tjejer och killar mellan ca 25-70 år, hit me!), lite julmat, juloutfit till Aston, bingolotter till uppesittarkvällen (alltid!). Och så julgranen. Med lite julmusik på det så hoppas jag på att känna mig redo och att julkänslorna ska infinna sig.
1 Amanda:

skriven

Jag är himla nöjd med min klapp till julklappspelet, nämligen en vit brandsläckare från Rusta för 149 kr! M köpte en Pizzabricka med slizare till!:-)

Kram

2 Karin:

skriven

Nu börjar julkänslorna smyga sig på här:)
GOD JUL:)
Kram

3 Karro och King :):

skriven

Jo vädret gör ju en del för julstämningen men även allt pysslande och fixande :) Hoppas du hinner få den rätta känslan och att ni får en mysig jul :D

4 Cuison:

skriven

Hoppas ni fick lite mer julkänsla till slut trots allt. Jag tappade helt julkänslan i ett 30gradigt Thailand men det gjorde inte så mycket. :) Gott nytt år på er!

5 Cuison:

skriven

Hoppas ni fick lite mer julkänsla till slut trots allt. Jag tappade helt julkänslan i ett 30gradigt Thailand men det gjorde inte så mycket. :) Gott nytt år på er!

Kommentera här: