En sen kvällsuppdatering

Lite snapshots på vad vi har haft för oss den senaste tiden. Jag finns på Instagram som @frokenargin.
 
Pjuh, så trött jag är, men efter tretton dagar av tystnad här så vill jag komma med en kort uppdatering och meddela att jag lever. Så hej på er, underbaringar!
 
Den här kvällen inledde jag med att lägga ner ett trött litet barn i spjälsängen 59 gånger (ja, jag räknade). Det kan vara rena rama träningspasset det där med att natta ett barn. Speciellt när barnet nyligen har lärt sig att ställa sig upp, då ska man tydligen göra det hela tiden även om man faller ihop av trötthet... Älskade unge.
 
Eftersom energiknippet kommer vakna runt 6-snåret imorgon bitti så är det dags att också sova lite. Nu vet ni att jag lever och jag lovar att jag återkommer!
1 Amanda:

skriven

Så roligt med en uppdatering!:-)
Mössan är från Miinto.se
Kram!

Kommentera här: