Härliga måndag

 
Så var det ny vecka - igen. Jag kan inte nog påpeka hur otroligt fort tiden går. Lillemannen blev fem månader igår, FEM MÅNADER! Hur hände det? Var det inte igår han föddes, samtidigt som den första snön lade sig utanför fönstret? Det är fantastiskt roligt att se honom bli äldre och utvecklas till en egen liten individ. Men jag börjar få lite ångest över hur tiden bara springer iväg mitt framför ögonen på mig, haha.
 
Idag träffade vi några mammor från mammagruppen och promenerade i solskenet på Djurgården. Det var vackert väder men blåste som attan. Vi avslutade promenaden med en fika på utomhuscafét Motorbåtsklubben, där satt vi i lä med en kaffe/te i handen och lapade i oss de värmande solstrålarna (ja, för de värmde faktiskt när vi var utom räckhåll för blåsten). Mammaledigheten när den är som bäst. Dit kommer jag gå fler gånger under våren. På helgerna är de få platserna smockfulla, så det är perfekt att kunna gå dit på vardagar dagtid.

Kommentera här: