Nytt klipp

 
Det är en trött Sandra som skriver. Har varit på vift till Uppsala idag för att gå till min favoritfrisör och få håret klippt. Har inte varit där sedan februari (innan jag ens visste att jag var gravid!) så det var verkligen på tiden. Jag passade på att klippa av en bra bit, nu känns huvudet några kilo lättare. Men jag är nöjd!
 
Tog även en lunch med min kollega Linda och senare en fika med Fanny när jag ändå var där. Däremellan gick jag i butiker, hittade ett par nya skor till mig och lite strumpor till bebis som fick följa med hem.
1 Linda:

skriven

Åhhh va fin du blev i håret, kul med lite nytt - passade dig superbra :-)
Tack för mysig lunch, kramar!

Svar: Tack vännen! :) Det känns kort (kan inte sätta upp hela håret!) men jag är jättenöjd! Tack själv, var trevligt att ses, nästa gång blir det nog med bebis ;) Kram!
Sandra

2 Lisa:

skriven

Så fint det blev! Förstår att du är trött nu när det närmar sig, vila nu Sandra. Kram på dig

3 saracarro:

skriven

Hej! Kolla in våran bloppis super fina kläder och alla priser kan diskuteras! Endast om du bor i sthlm kan du köpa eftersom att vi inte fraktar. Kram :)

4 sara:

skriven

Snyggt!!! Och det är ju en sådan skön känsla att dra fingrarna genom ett nyfrisserat och frächt hår!

KRAM

Kommentera här: