Semester


Bjuder på lite Instagram-bilder i brist på annat...

Jag har semester sedan en vecka tillbaka och njuter för fullt av den, därför är det så tyst här. Nu har jag äntligen fått tillbaka min älskade Macbook Pro, så jag kan inte skylla på det längre. Har dock inte rört kameran någonting men börjar få ett ordentligt sug efter att fotografera så jag ska se till att ta tag i det i veckan!

Annars då, vad har semestern bestått av? Inte mycket om jag ska vara helt ärlig, men skönt ändå! Jag har tagit det lugnt och njutit av solen när den har velat visa sig. I lördags var jag med mina bröder till stranden för första (och enda?) gången den här sommaren och tog oss ett par dopp.

Magen fortsätter att växa och det känns himla häftigt att man nu kan se utanpå magen när lillen har sina gymnastikövningar där inne! Imorgon går vi in i vecka 26, ska se om jag kan se till att slänga upp en magbild då.
1 lisa:

skriven

så söt klänning :)

Kommentera här: