Life is too short to wear flat shoes

Canon EOS 450D + Canon EF 50/1,8 II

Jag sov som en stock i natt. Vaknade efter tolv och trodde att det var tidigt på morgonen, innan jag tittade på klockan. Frågade älsklingen om han sa hejdå innan han åkte till jobbet; "Ja, men du vände bara på dig" svarade han. Har inget minne alls av det, haha.

Har inte hunnit med att göra så mycket den här dagen med andra ord. Har druckit äppelpajsté (hur spännande lät inte det?!) ur den fina muggen ovan. Hittade den förra helgen och kunde inte låta bli att köpa den, skogalen som jag är.

På tal om skor så ska jag nu åka till Sollentuna centrum och hämta två par som jag lämnade in för omklackning igår. Egentligen har jag väl en tio par till som borde klackas om, men får ta några i taget. När jag ändå är där tänkte jag passa på att träna lite så att jag känner att jag har gjort någon nytta idag!
1 Robin:

skriven

hahahah! vad fan Sandra! vad har du köpt för mugg x)

2 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

skriven

Svar: Kuddarna är från Hemtex :D De är helt underbara kan jag lova!

3 Anonym:

skriven

Vilken härlig kopp! haha

4 Mathea:

skriven

Vilken snygg kopp! vart har du hittat den? :)



re. ah, alla är ju olika som sagt. Det sätter sig på olika ställen för alla :)) kram

Kommentera här: