And I will feel your heartbeat, forevermore


Canon EOS 450D + Canon EF 70-200/4 L USM

Nu har vi packat våra resväskor och är ready to go vid klockan 04.30 imorgon bitti (eller i natt om man så vill). Är nog dags att gå och lägga sig snart så att jag i alla fall får några timmars sömn, sedan får jag väl försöka sova lite på planet också.

Förutom att packa har jag idag varit en snabbis hos mamma i Haninge för att hämta laddaren till kameran. Vore ju skam om jag inte hade tillräckligt batteri på resan. Därefter var jag en snabbis på stan på vägen hem och råkade hamna i en skobutik som hade utförsäljning. Ett par ursnygga kilklackar fick följa med hem för det ringa priset 300 kronor istället för ordinarie 1000 kronor, tjing! De kanske dyker upp en bild på dem om en vecka, när vi är hemma från Turkiet igen.
1 Visa for Uzbekistan:

skriven

This is the second entry I read tonight. And I am on my third. Got to think which one is next. Thank you.

Kommentera här: