She's in your mind and you are blinded


Foto: Jag

Godkväll finisar.


Jag är trött idag som vanligt den senaste tiden och jag kan fortsätta att tjata om hur mycket vi har att göra på jobbet. Men jag väljer att strunta i det, för det är nog inget kul att höra på. Imorgon är det i alla fall dags för mig att gå på intervju igen, denna gång på ett kontor i Stockholm. Håll tummarna för mig!

Nu ska jag gå och ta en dusch och därefter smörja in mig med mitt nya mango body butter. Mjuk och väldoftande är det sedan dags för mig att krypa ner i sängen för att få lite skönhetssömn.
1 BoelBitar:

skriven

Nu är det så att jag bloggar ifrån SKÅNE och här säger vi ETT choklad! AIIIIGHT?

2 shoaplicious:

skriven

TACK SOM FAN!! :D

3 Anonym:

skriven

finnisar- hade vart kuligare. japp

Kommentera här: