On fire, as I reach out for you

Det är skamligt att sitta inne på ett kallt kontor och jobba med tanke på det vackra, varma väder vi  har i detta land just nu. Att komma från ett halvtaskigt väder i Kroatien till ett kanonväder i Sverige och inte få vara ledig känns ju lite surt.

Till råga på det så ringer det till förbannelse på jobbet.
Pinsamt nog har Internetbanken legat nere till stor del nu efter löning när folk ska betala räkningar, vilket har uppmärksammats även i tidningar. Kunderna är naturligtvis inte speciellt glada och det är ju vi som får ta emot den skiten. När jag kom hem från jobbet var jag helt slut i huvudet och tog en tupplur på ett par timmar.

I helgen ska jag bara slappna av och njuta av det vackra vädret,
det är någonting som är klart!

Jag vill sitta ute på en uteservering och njuta av solen och blicka ut över havet. Ett kallt glas rosé hade gärna fått göra mig sällskap.

1 Sabine:

skriven

det ska ju bli kanonväder i helgen också :D sjukt nice!

2 Sabine:

skriven

åh tack :D

din kommentar värmer!

haha jag vet att jag kommer få massa anonyma kommentarer om ett tag om att jag bara skriver om lillen.. men det skiter jag i. han är ju en så stor del av mitt liv nu :D

Kommentera här: