You're stuck in a moment and you can't get out of it

Hemma i Västerhaninge hos familjen. Som vanligt får man väl nästan säga.

Igår komn Kevin och väckte mig vid halv tolv, alldeles lagom, och vid tvåtiden åkte jag och Robin till stan. Jag var främst ute efter nya underkläder och kom hem med ett set. Robin köpte en ny plånbok och ett USB-minne.

När Robin skulle betala för USB-minnet frågade försäljaren samtidigt om han var intresserad av ett presentkort på 500 kronor. Joo, det är väl klart att han var och försäljaren började då babbla på om att vi kunde förlänga vårat Com Hem-abonnemang och så vidare... När det kommer ut ett "Ehhh..." från Robins mun säger försäljaren;
"För det är väl ni två som står på abonnemanget?"

Haha, han trodde alltså att jag och Robin var ett par och att vi båda dessutom var minst över 18 år gamla, förmodligen ännu äldre eftersom vi alltså skulle bo i en egen lägenhet tillsammans. Jäkligt roligt.

Jag och Robin - ett par?


Till kvällen åkte jag in till stan och träffade Andreas för att gå ut en sväng. Vi åkte till Café Opera för att se Jason Derülo, som jag inte hade någon aning om vem det var (inte min musiksmak). Det drog ut över en timme på tiden från dess att han skulle börjat spela tills att det kom igång. Han var helt okej, men jag uppskattade nog vinet lite mer. Efter spelningen åkte vi till söder för att hälsa på Andreas kompisar Kim och Jonas lite snabbt innan vi valde att åka hem och sova. Det var nog en bra idé eftersom Andreas skulle upp relativt tidigt för att jobba idag.

Kommentera här: