PANG

Jag ligger i sängen nu och just som att jag håller på att somna så hör man ett "PANG!" och jag flyger nästan upp i taket av rädsla. Då och då, med ojämna mellanrum, smälls det raketer/smällare mitt på gatan precis utanför mitt lägenhetshus.

Förmodligen inbillar jag mig, men det känns som att huset skakar till lite vid varje smäll (eller så är det bara jag som skakar, haha). Får hoppas på att man inte får in någon raket genom fönstret bara...
1 Kevin:

skriven

jobbigt? det verkar så...

2 Kevin:

skriven

förressten, varför skriver du ibland aldrig, och ibland jättemycket på samma gång? ganska irriterande...

3 Sandra:

skriven

Kevin: Jag har haft sällskap i helgen och därför inte suttit någonting vid datorn, så därför har jag inte uppdaterat :)

4 Kevin:

skriven

Okej... Va de kul då?

Kommentera här: