Heta, lata dagar

Några förevigade ögonblick från vår helg. Parkhäng med kompisen A och strandhäng med morbröderna. Jag ryckte åt mig ett par små solglasögon till Aston för en tjuga på Lindex och han gillar faktiskt att ha dem på sig!
 
Vädret förra veckan. Vädret under helgen. Alltså helt f a n t a s t i s k t! Högsommarvärme i Maj, vad mer kan man begära? I fredags var Astons förskola stängd för planeringsdag så vi fick en långhelg. Inte helt fel! Vi har passat på att träffa Maria och lilla A från mammagruppen och mina bröder. Dessutom har vi grillat hos min mormor och Aston fick leka med mina små kusiner. Aston fick även sin alldeles egna första glass, vilken lycka!
 
Samtidigt som vi startade en ny vecka är dock det underbara vädret som förbytt. Låga temperaturer och iskalla vindar gör att det känns som en höstdag i början av november, om det inte vore för ljuset, de gröna träden och blommorna. Brrrr! Det gör inte så mycket att jobba då...
1 Yllva:

skriven

Vilken liten cooling!

2 Mamma Mindy:

skriven

Så fina bilder :) Fin blogg med fina bilder :)

Kommentera här: