Välkommen helgen

Aston matchar jeans med jeans från H&M. Gunghästen har blivit populär här hemma, en gammal begagnad som vi har fått från Astons farföräldrar. Så fin i sin enkelhet! 
 
Min egen fredagsoutfit blev en plisserad blus från Vero Moda och jeans från Diesel. Håret behöver tvättas så det slängde jag upp i en tofs.
 
Och så här ser det ut när jag vill ta en bild på oss tillsammans... ;-)
 
Så var det helg igen, härligt! Fredagen är nästan till sin ända men jag har ju svårt att hinna med att blogga under dagarna med en klåfingrig ettåring. Han blir rent utav hysterisk om han inte får vara med och knappa på datorn så den ligger avstängd tills han har lagt sig för natten.
 
Denna vecka och förra veckan har varit lite smått påfrestande då A har jobbat mycket både dagar och nätter (och sovit när han har varit hemma), så jag har varit själv med Aston nästan hela tiden. Imorgon är A hemma under dagen i alla fall så då kanske man kan hinna rå om sig själv lite och typ... ta en dusch? haha.
1 Karin:

skriven

Haha förstår att det är fullt upp när de blir lite äldre:) Trevligt med en uppdatering iaf och trevlig helg! Kram

2 Thilde:

skriven

Hahaha bilden på dig och Aston, underbar!!! Hoppas du får en lugn förmiddag med en lååång dusch och lite egentid :)

3 lisa:

skriven

Fina bilder, så stor Aston har blivit :)

Svar: Tack Lisa! :) ja gud så dem växer!
Sandra

4 Karin:

skriven

Glömde kommentera bilden sist jag kommenterade - så får bli en till... UNDERBAR bild;)

Svar: Hihi, så go du är Karin! :)
Sandra

5 Louise:

skriven

Så söt gunghäst!

6 Amanda:

skriven

Så himla härliga bilder!!:-)

7 Sara - lifeinsingapore:

skriven

HAAHHAHA, det där fingret i näsan känner man igen :-)

8 tinabanck.blogg.se:

skriven

Så fina. :)

Kommentera här: