Så kom vintern

Ett par snapshots från Instagram i helgen - @frokenargin
 
Plötsligt kom vintern som vi har väntat på - och plötsligt fick jag julkänslor, haha. Jag vet att många längtar efter våren nu, men kom igen, det är januari och våren kommer vi få vänta på ytterligare några månader vare sig vi vill eller inte. Då välkomnar jag hellre lite riktig vinter med snö och minusgrader än fortsatt grått och regnigt väder som det har varit alldeles för länge.
 
Aston verkar också uppskatta vintern, oj så roligt det är att springa omkring i snön! Helt omöjligt att fånga honom på bild, som ni ser ;-). Det ser ju bara så jädra gullig ut när han tultar runt i sin stora overall. Nu skulle vi behöva införskaffa en pulka också!
1 Sara - lifeinsingapore:

skriven

åh så mysigt! Jag är så ledsen att det inte blev så mkt snö för oss i julas. njut för oss oxå!

Svar: Förutom att det är mysigt blir det dessutom ljusare! Det ska jag göra, om du njuter av värmen för mig ;-) Kram!
Sandra

Kommentera här: