Helg på riktigt

De där bruna ögonen... ♥
 
Så var helgen kommen igen. Det är väl det enda jag skriver på den här bloggen, typ? ;-) Denna helg känns mer "på riktigt" än vad det har gjort på över ett år, för på måndag är det dags. Dags för mig att jobba för första gången sedan oktober 2012. Två dagar i veckan kommer jag mjukstarta med under februari och mars innan det är dags att gå tillbaka och jobba heltid igen. Det känns... märkligt. Men det kommer bli bra!
 
Helgen har väl i och för sig kanske inte börjat på topp. Aston vaknade idag upp förkyld, snorar och är väldigt gnällig och ynklig. Någon basilusk som han har dragit med sig från besöket på öppna förskolan i veckan skulle jag tippa på. Men det är väl bara att vänja sig, de värsta sjukdomsmånaderna är här och med en kommande förskolestart i mars så lär vi inte komma undan dessa sjukdomar. Jag hoppas på en mysig helg ändå, så länge han slipper feber så ska vi nog kunna hitta på något skoj.
 
Ha en fin helg allesammans!
1 Thilde:

skriven

Leende guldbruna ööögon! :))
Lycka till, så spännande ju

2 Karin:

skriven

Åh så fin han är! Jag tycker det känns tråkigt att inte lägga ut fler bilder på oliven, samtidigt ett beslut vid tagit inom familjen som känns rätt klokt i längden. Man får ju njuta av de små hemma ändå, utan att visa alla:)
Han har så fina ögon. Trodde Oliver skulle få bruna först men nu går de mer mot blått.
Hoppas han kryar på sig snabbt!
Kram

Kommentera här: