Till mig

Fina spetsdetaljer på ämarna ♥
 
Sedan Aston kom till världen för snart 15 månader sedan så har jag knappt unnat mig själv någonting materiellt. Något litet har det väl blivit förstås men i det stora hela så är det Aston vi har lagt pengarna på det senaste året.
 
I julklapp fick jag ett presentkort på Zara från min kära mor, så i helgen begav jag mig ut själv på stan för att sätta sprätt på det. Som alltid när man ger sig ut för att shoppa när man kan så hittar man inte mycket, men den här fina blusen fick följa med hem i alla fall. Älskar volangärmarna med spetsdetaljer!
 
En härlig känsla när man kan shoppa "gratis". Men framöver måste jag unna mig själv lite fler fina saker!
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

så fin =)

2 Maria:

skriven

superfin!
vet hur det är, jag spenderar fortfarande klart mer pengar på liam än på mig själv :p

3 Amanda:

skriven

Älskar de fina ärmarna!!:-)

Kommentera här: