SPA-dagen

 
Natten till idag var en sån där vakennatt. Aston vaknade någon gång före klockan två (innan jag ens hade gått och lagt mig då jag fastnade framför en film) och han kunde sedan inte alls somna om. Vanligtvis brukar det räcka med att stoppa i nappen eller möjligen flytta över honom till vår säng men i natt låg han bara och snurrade runt. Det var inget skrik, utan bara en trött kille som inte kunde komma till ro. Jag provade att ge välling, vagga i famnen, sjunga, vagga i babysittern - normalt säkra kort, men ingenting fungerade. Till slut däckade han halvsittandes mot mitt bröst vid fyratiden...
 
Att vakna upp och bege sig iväg på en SPA-dag satt kanske bättre än någonsin! Förra julen fick jag, mamma och moster i julklapp från min mormor att vi skulle bli bjudna på en SPA-dag tillsammans på Selma City Spa+ och idag utnyttjade vi det. Åh, så härligt det var att bara kunna koppla av utan barn. Ligga på takterassen i den 34-gradiga poolen, sola, bada bastu, äta god lunch och dricka vin. Detta behövde jag!
1 sara - lifeinsingapore:

skriven

Åh gud så härligt!!!! Vi har haft en riktig kaos-natt här och jag hade gett hur mkt som för att få gå på spa idag!!!

kram

2 Frida:

skriven

Skönt:)

Kommentera här: