Regnkläder

Jackor från märket Rains och från Lindex.
 
Jag har insett att jag måste skaffa mig en regnjacka. Bara de här senaste två dagarna har jag blivit ordentligt blöt och om jag ska kunna vistas ute lite i regnet i höst så behövs en vattentålig jacka. Dessutom tycker jag det är lite bökigt att både ha paraply och manövrera en barnvagn samtidigt, så bara det att kunna dra en huva över huvudet känns ganska nödvändigt. Jag äger faktiskt ingen idag, det har inte riktigt behövts när man mest bara går mellan hemmet, tunnelbanan och jobbet...
 
Har ni några tips på snygga regnjackor som inte kostar skjortan (så roligt är det inte att lägga pengar på en regnjacka, haha) så får ni gärna hojta till!
1 Thilde :

skriven

Säg till när du hittar "the one"! Jag har också insett att de behöver införskaffas snarast om man ska orka lekplatser i regn :p

2 Amanda:

skriven

Den i beige var ju snygg! Såg ut som en klassisk trench!:-)
kram

Svar: Ja, jag gillade den också! :-) Kram
Sandra

3 sara - lifeinsingapore:

skriven

håller med! regnjacka är ett måstenär man går med vagn!!! jag har själv en som är ruskigt likt den vita på bilden :-)

4 Lisa:

skriven

Åh läckra! Måste med hitta mig en :)

Kommentera här: