Höstmys och bebishäng

 
För en stund sedan kom jag hem och landade i soffan efter en urmysig fredag! Dagen spenderade jag och Aston ute i det kyliga höstvädret med att promenera, gunga och kika i några butiker. Framåt middagstid tog vi presentkassen som stod packad här hemma och åkte hem till min vän J för att äta middag (tacos, mums!) och träffa hennes söta dotter Mila. Hela tre månade hann lilltjejen bli innan vi fick träffa henne. Och deras fina nyinköpta hus sen, som de har spenderat sommaren med att renovera... Kanonfint! Man blir ju lite avis...
 
Resten av helgen är också fullspäckad med skojigheter. Imorgon förmiddag har jag bokat in ett nytt Shape-pass på gymmet och till kvällen ska jag ut och svänga mina lurviga med mina tjejer! Och på söndag tar Aston och jag tåget till Uppsala för att träffa en vän som äntligen är tillbaka i Sverige igen efter nio månader i Genève.
 
Med andra ord är det bäst att jag går och lägger mig nu så att jag orkar med den här helgen helgen :-). Kram på er!
1 Julia:

skriven

Vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack snälla du! :) Kram
Sandra

2 Amanda:

skriven

Åkpåsen ser helt fantastisk ut!:-)
Kram

3 Karin:

skriven

Åh så mysigt. Saknar svenska september, ops oktober nu, vad fort det går:)
Kram!

4 Lisa:

skriven

Åh så mysiga bilder :)

kram

5 Denise - Mamma till Noah!:

skriven

Såå mysiga bilder! =)

Svar: Tack snälla! :-)
Sandra

Kommentera här: