Höstmåndag

När kameran ligger orörd så får ni nöja er med bilder från Instagram. Ni kan följa mig där på @frokenargin.

Ja då var hösten officiellt här. Idag har regnet öst ner i omgångar, även om solen också har kämpat sig fram korta stunder, och det ser inte ut att bli någon ljusning under veckan. Men det var väl på tiden, antar jag, eftersom vi fått en så fin och lång sommar. Hösten är mysig på sitt sätt, men jag kan väl inte påstå att jag är någon direkt höstmänniska. Men lite vackra höstdagar med solsken och färgglada löv så ändrar jag kanske uppfattning!

Det blev ett besök på öppna förskolan idag, till Astons förtjusning. Har en känsla av att det blir en del häng där i höst. Det är roligt att se honom fara runt där bland alla andra barn och leksaker. Att han dessutom sover middag som en liten Törnrosa efteråt är ju ett stort plus i kanten. Själv blev jag nästintill dränkt av skyfallet på vägen hem. Både jackan (som ändå står emot en del väta), en tjock stickad tröja och t-shirten var genomblöta när jag kom hem.
1 Sara - lifeinsingapore:

skriven

Ja höst har sin charm men jag måste säga att jag föredrar hösten i singapore ändå. 30 grader och sol :-)

Svar: Där skulle jag nog trivas, vilket perfekt höstväder ;-)
Sandra

2 Cuison:

skriven

Ja, igår verkligen spöregnade det.. men å vad jag njuter! Och jag föreställer mig hur mysigt det måste vara för dom små att ligga i vagnen och höra hur det spöregnar utanför. Kul med öppnis också! :)

Svar: Knäppis! ;-) Jo, jag tänker mig också att det måste vara mysigt för de små, men Aston verkar inte riktigt hålla med mig för han vill kunna sitta och titta ut åt sidorna utan något förbaskat regnskydd! hehe
Sandra

3 Amanda:

skriven

Åh du är så snygg Sandra, och vilken läcker kappa! Kram

Svar: Men tack!! Kram!
Sandra

Kommentera här: