En lite hängig onsdagskväll

 
Usch, här sitter jag med halsont som började smyga sig på under eftermiddagen och kvällen. Känner mig även tung i huvudet och har blivit snuvig. Dricker en varm kopp te med honung för att lindra smärtan och hoppas att jag får vara piggare imorgon efter lite sömn.
 
Tidigare under dagen var jag och Aston och träffade några mammor och bebisar från mammagruppen. Alltid lika roligt och de små har utvecklats så otroligt mycket under sommaren! Nu är de ju små personer helt plötsligt. På vägen hem hoppades vi lite på att få en glimt av Barack Obama som är i stan, vilket jag inte tror att någon har missat. Jag bor alldeles i närheten av KTH som han skulle besöka men han låg visst efter i tidsschemat och vi orkade inte stå och vänta på att bara se några bilar åka förbi ;-)
1 Amanda:

skriven

Tänk att våra killar är nio månader, helt otroligt! krya på dig!

Svar: Ja, det är helt galet! Tack så mycket :) Kram
Sandra

Kommentera här: