BVC-besök och skoshopping

Bilder från igår när vi träffade min lillebror, Astons morbror och gudfar.
 
Idag var det dags för ett nytt BVC-besök och tio-månaderskontroll, även om det är en halv månad kvar tills han blir tio månader. Vår lille kille är nu nästan 72 centimeter och väger exakt nio kilo (ja, det var vad vi kom fram till i alla fall eftersom han satt och hoppade på vågen och försökte ta sig därifrån).
 
Vår underbara BVC-sköterska som vi har haft har nu slutat, och den nya ersättaren för henne hann både börja och sluta förra veckan. Så idag fick vi träffa en tillfällig ersättare som egentligen inte kommer från detta BVC. Jag brukar inte vara negativ av mig och ser alltid det goda i människor, men vad glad jag är över att det inte var den här sköterskan vi kommer få, fick inte alls något bra intryck av henne tyvärr... Eller så har jag för höga krav för att jag älskade vår förra? Nåja, det blir säkert bra till slut. Nästa besök blir ett par dagar innan han fyller ett år!
 
Efter BVC gick vi ner på stan där Aston blev ett par skor rikare. Kan visa dem sen när jag har laddat batteriet till kameran!

Kommentera här: